Pink! + Min fotobok!

 
Veckans torsdagstema är rosa och här är min tolkning av det. Det här var en sådan vecka där jag först började, och kom väldigt långt, på en annan bild som sedan plötsligt kändes helt fel. Även den här var på väg att skrotas för att jag inte hittade någon frisyr som passade. Och så plötsligt slog det mig vad jag skulle göra och här är nu bilden.
 
Tänkte denna vecka även passa på att promota mig själv lite. Eller ja, promota och promota. Jag tnkte helt enkelt passa på att länka en grej. Jag valde häromsistens, efter ett rabatterbjudande, att göra en bok av en del av mina bilder. När man beställde en sådan fick man även en onlineversion av boken och den hittar ni HÄR är om ni skulle vara intresserade att se lite blandat från mig som jag gjort mellan 2011 och nu. Fick hem offlineversionen häromdagen och den var helt fantastisk. Perfekt kvalitet på bilderna. Det slog verkligen alla mina förväntningar.
 
Veckans tema sattes av smäm och det är där fler bidrag hittas.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej!
Himla fin konst du gör :) Säljer du någonstans?
Är lite sugen på Mutant!

Svar: Tack, vad kul att du gillar den! Nej, jag säljer inget mer än i mina drömmar är jag rädd =)
therese

2014-10-09 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback