Torsdagstema!

För fullstor version, klicka här.
 
Det har gått några veckor nu där jag helt enkelt varken haft tid eller ork över att producera något till torsdagstemat på grund av en tung period med skolarbeten. Jag har dock saknat det varje vecka. Och nu, nu äntligen har jag haft både tid och ork. Veckans tema, som sattes av Smäm, var smycken. Och jag vet inte vad det säger om mig, men det första jag kom att tänka på var ett My Little Pony-halsband. Kanske för att jag såg just MLP-grejer hos Urban Outfitters när jag var där i helgen. Jag blev i alla fall nöjd, jag hade från start bestämt mig för att göra en "enkel" bild, och det var så svårt att låta bli att gå all in med glitter, skuggor och strukturer men jag lyckades stå emot. Det var kul att göra något annorlunda mot vad jag gjort tidigare.
 
Jag råkade göra bilden lite stor, varför den blev lite halvful när jag skulle ha in den här, så denna gång mer än annars är det verkligen att rekommendera att se på den fullstora versionen om man har intresse av det. Oavsett vilket rekommenderar jag definitivt er att titta in hos temasättaren och titta på de andra bidragen.
 
Och ni vet att det är viktigt att korra sina grejer noggrant, eller hur? För om man inte gör det kan det bli så att man först efter man är klar och har sparat ner i rätt format, förberett publicering och så där ser att man skrivit MPL i stället för MLP på bilden...
 
 

Kommentarer
Postat av: smäm

Jättefint. Korrekturfel är story of my life. Kul att du är med igen. Kram

Svar: Ja, herregud att man aldrig lär sig =) Tack!
therese

Postat av: art by tina

Söt! Jag vill ha ett!

Svar: Tack! Ja, jag tyckte det verkar som en bra idé =)
therese

2014-03-27 @ 12:28:19
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Charlie CS - Kulturtant som älskar Julen

Sött!

Svar: =)
therese

2014-04-02 @ 18:41:32
URL: http://julkulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback