Vill ha det i varje dag.

Jag blev väldigt ledsen i veckan när mina tulpaner inte orkade med livet längre. Men, så hamnade en del av blombladen i diskhon och tillsammans med citronen blev det en, i mitt tycke, riktigt snygg installation. Diskhon är ju inte lägenhetens vackraste plats direkt så det var en fin uppiffning. Fast, jag antar att det inte vore accepterat att köpa tulpaner för att häva i bladen i diskon med citronrester i den här avskykonsumtionssamhället-eran.
 
När vi nu ändå pratar om diskhoar så här på lördagskvällen så kan jag berätta att just diskhoar äcklar mig något outhärdligt. Är i princip allergisk mot att plocka upp skräp där ur, så när jag lagar mat och har i grönsaksblaster och liknande däri får det ligga kvar som en present till Bekanten att plocka upp. När jag bodde i Linköping var det inget problem, men det är den enda diskhon i världen som inte äcklat mig. Ja, det var dagens avsnitt av fun facts om Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback