Tycker dock att det är annorlunda.

Åh. Ni vet för ett tag sedan, det kanske är länge sedan nu, min tidsuppfattning är inte alltid den bästa, så uppdaterades ju iPhone och alla användare klagade. Det var så annorlunda och bla bla bla. Och man själv tyckte typ: skyll dig själv att du köpt en Apple-produkt. I alla fall så uppdaterade jag min mobil häromdagen. Nytt allting innebar det. Och alltså... Det tog tills det första smset innan jag blev tokig på det där nya.
 
Ni ser där på bilderna där det står "och det att"? Innan när man tryckte på mellanslag så kom det där upp massa skiljetecken. Ni vet. Utropstecken, frågetecken. Tecken man har nytta av helt enkelt. Men nu kommer alltså de där orden upp. Så. Sjukt. Irriterande. Jag blir galen. Varför har man ändrat på det? Visst, det går kanske att ändra tillbaka i några inställningar, men det hittar i så fall inte jag. Nu måste man i stället trycka och hålla inne en punktknapp för att sedan glida över det tecken man vill ha. Så onödigt. Visst, man får väl in vanan i det också, men verkligen inte en förbättring Sony, Android eller vems fel nu det här är. 
 
Jag vidhåller dock att det inte är samma sak. Att man inte kan gnälla på mig nu för att jag gnäller över något jag gnällde på iPhonemänniskorna för att de gnällde för... Äsch. Jag tappade bort mig, men förhoppningsvis förstår ni vad jag menar. Det är inte samma sak.
 
+ att det förut fanns en funktion så man kunde måla en bild och skicka direkt i smskonversationen. Den funktionen är också borta. Använde den ofta för att skicka söta, alltså töntiga, små bilder till Bekanten. Ibland målade jag en gris till exempel. Nu kan man lägga till en ljudfil i stället. Vem gör det? Argh, så frustrerande.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofié Leifsdotter

Android är alltid bättre än bajsfåns oavsett hur fel och nytt det än blir! Btw, din blogg verkar skön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback