Jag är så duktig.

Jag älskar som bekant att slå in paket, och nu har jag gjort det igen. Blev riktigt bra om jag får skriva det själv, och det får jag ju. Är en adventsljusstake vi köpte till Bekantens föräldrar. De var hur generösa som helst gentemot mig med julklappar så när vi hittade den här på rean och Bekanten ville ge dem den hakade jag naturligtvis på. 
 
För övrigt har jag lite halsproblem. Har hållt på ett tag. Det är lugnt på dagen men på kvällen och natten slår det till. Är på vänstersidan. Och det är en sådan obehaglig värk och varje gång jag sväljer strålar det av smärta. I natt var det så illa att jag vaknade av det. Sedan låg jag där mitt i natten och googlade på halsfluss, halsmandlar och sådana gosigheter. Tror det är något med vänstra halsmandeln. Stod framför spegeln med en ficklampa lysande in i munnen och den ser annorlunda ut jämförelse med den högra. Självdiagnosistering när den
är som bäst. Försökte jämföra med Bekantens men han har världens minsta mun så han kunde ju inte ens öppna så man såg gomseglet... Jaja. Det går väl över till slut. Har för mig det började kring jul och har de senaste dagarna förvärrats ordentligt. Förhoppningsvis är det sista klämmen nu innan fullt tillfrisknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback