Header och TMI.

Alltså, jag vet sannerligen inte hur ni lever era liv men personligen är jag så trött på den här headern att den nästan får mig att vilja kräkas. Eller, om det är något jag inte vill göra så är det just att kräkas för det har jag gjort så det räckt och blivit över de senaste dagarna. Okej, det här blir en sidenote men på riktigt: Jag missade en superviktig tenta för att jag blev sjuk av något slag och spenderade ett drygt dygn i fosterställning i nära anslutning till badrummet. Så nu kanske hela min framtid är förstörd. Det gör mig bitter. Men vad kan jag göra åt saken nu liksom. Eller då, det var ju inte direkt ett alternativ och gå dit och riskera smitta ner alla. Nej, jag orkar inte ens tänka på det, blir bara upprörd.
 
Tillbaka till det jag tänkte skriva om. Headern. Så. Trött. På. Den. Bilden. Seriöst, kom med något nytt. Men det är det som är problemet. När det kommer till headermaterial har jag noll idéer. Knappt ens noll. Om man kunde ha mindre än noll idéer så är det det jag har nu.* Så därför är den där. Dag ut och dag in. Och bara deprimerar oss alla. Jag är ledsen för det, jag ber om ursäkt för det. Speciellt som ni ser den mycket oftare än vad jag gör eftersom jag sällan tittar på min egen sida... Men, jag får väl försöka börja fundera på idéer. Kanske inte just idag. Men någon gång inom de närmsta två till tre åren ska jag ha det fixat. Det är åtminstone en ambition jag numera har.
 
 
*Åh, dubbelord. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback