Back.

För fullstor version, klicka här.

Som jag har saknat torsdagstemat, det är ett sådant bra sätt, för mig, att verkligen få något måleriaktigt gjort. Är skönt att ha deadlinen på någonting. Minns ens inte när jag målade något senast. Veckans tema var mörker, och det känns väl kanske som ett halvkul sätt att börja 2014 med, men å andra sidan var slutet av 2013 en del mörker så det här blir kanske ett sätt att sätta det i det förgångna och hoppas på ljusare tider.
 
Herregud så pretentiöst det lät då. Det är inte så att jag levt i misär. Har bara varit alldeles för mycket i skolan och allt. Blä. Men, ny termin och nya möjligheter och alla sådana där floskler ska nog kunna göra vårterminen lite roligare.
 
Hur som helst så går du in här hos veckans temasättare för att se fler bidrag.

Kommentarer
Postat av: Anna.S

Wow, vad snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! =)
therese

Postat av: Linn - linns ateljé

Oh snyggt!
Visst har man saknat torsdagstemat! Behöver själv också en morot ibland för att verkligen sätta mig ner och måla, och tänkte försöka hoppa på detta varje torsdag. Och så kul att titta in hos (för mig) nya bloggar och se fina tolkningar!

Svar: Tack! Ja, visst är det så. Är så lätt att fastna i alla vardagsgrejer och inte ta sig tid till det kreativa, så är det i alla fall för mig, med torsdagstemat känns det som om att man har ett syfte och inte bara "slösar bort tid" man borde lägga på annat =)
Håller med om att se andras, jag är inte så bra att kolla runt på bloggar utanför den lilla sfär man samlat på sig så det är superkul!
therese

2014-01-16 @ 10:52:35
URL: http://www.linnsatelje.se/
Postat av: artemilia

fin känsla i bilden, sorgsen och vacker!

Svar: Tack!
therese

2014-01-16 @ 22:33:15
URL: http://artemilia.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback