Ju äldre man blir...

Fiskgratäng. (Torsk och sej.)
 
Grönsaksgryta inspirerad av ett korma-recept.
 
Alltså, på riktigt. Kan dagarna ta och lugna ner sig lite. Jag. Hinner. Inte. Med. Plus att jag är trött mest hela tiden. Kvällarna är bedrövliga. Jag har inte varit vaken längre än halv tio någon gång de senaste sju dagarna. Och då var det en dag jag var uppe så sent, de andra var jag i säng innan nio. Oftast ganska långt innan. Ja, men ni hör ju. Eller ja. Läser, men ni fattar. Fast i och för sig. Visst finns det program som läser upp text? För i så fall så kan det ju varit så att ni hörde det. Ja, jag är lite trött.
 
Jag har i alla fall ätit gott i veckan. Har varierat mellan de två ovan. Älskar storkok. Så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback