Snacksar med mjölk och blåbär.

Idag roar jag mig med lite av varje. Jag har netflixat, spotifyat, målat, poddlyssnat, pluggat, chillat och ja. Jag är väldigt spridd idag som ni ser. Antar resten av dagen blir liknande.
 
Något jag inte lär komma undan idag är att se på The Killing eftersom nya säsongen hade premiär igår på Netflix. Bekanten har tjatat om det sedan förra säsongen. Alltså, verkligen sedan förra säsongen höll på. Redan då längtade han till nästa. Personligen har jag svårt för Joel Kinnaman och dåliga serier så jag är inte lika uppspelt.
 
Firade för övrigt två år i Stockholm häromdagen. Helt sjukt. Dels för att jag trodde att jag aldrig skulle kunna trivas här, vilket jag gör. Och dels för att det känns som om jag bott här mycket längre än två år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback