Nice packaging.

Som alla vet är bästa botemedlet mot deppighet att skämma bort sig själv, så det har jag passat på att göra nu under hostigheten. Bland annat genom att köpa en väl dyr ögonskuggepalett från MAC och en rouge vars summa jag inte minns så här på rak arm, men jag är säker på att även den var väl o-billig. Rougen ovan var min första NARS-produkt, och jag gillar den. Den är dock galet pigmenterad så man får vara väldigt lätt på handen när man ska ta på produkt på borsten. Något jag kanske inte direkt var första gången. Det fick bli en hel del blendande med en stor borste om vi säger så. Älskar själva dosan. Så robust och härlig känsla med den.
 
MAC-paletten har jag inte provat än eftersom att ögonsmink inte känns superaktuellt i sjuklingstider, men det som verkligen attraherade mig vid disken, förutom färgerna och förpackningen, var att den inte verkade allt för pigmenterad. Vilket kanske låter... knäppt, men ibland känner jag att vissa ögonskuggor är för starka för mitt humör. Jaja. Vi får se. Och jag kan även tillägga att jag hade en rabattcheck till MAC-grejen så jag fick den i alla fall 100 kronor billigare. Det var i alla fall ett givande försvar inför mig själv när jag köpte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback