Hemligheter, wrecking ball.

För fullstor version, klicka här.
 
Torsdag, torsdagstema, tema hemligheter. När jag såg veckans tema fick jag direkt en bild i huvudet, men innan jag fick tid att omsätta den i verkligheten fick jag höra Mileys nya Wrecking ball, och det är lite så jag känner att hemligheter är. Jag tar hemlighet som ett negativt ord som förstör. Eller åtminstone göms undan av en anledning. Så, ja.
 
Jag tror för övrigt att det här var första gången jag tagit en idé så direkt från något existerande. Och jag vet inte om det var det eller det faktum att jag varit så tidspressad med den här bilden att jag fått kämpa fram varje liten del av den. Men, nu får den hur som helst vara klar.
 
Fler bilder hittas denna vecka hos nollfemnolltvå.

Kommentarer
Postat av: emilia

och som vanligt nailar du den

Svar: Tack så mycket! =)
therese


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback