Äntligen. Med vänlig hälsning, serienörden.

TBBT, S07E01. Raj, Sheldon och Amy är mina favoriter. Leonard skulle jag klara mig finfint utan.
 
Jag är en riktig seriemänniska. Avskyr filmer. Men serier... Och både idag och igår gick jag upp klockan fem på grund av just serier eftersom höstsäsongen dragit igång nu. Igår var det SVU och Criminal minds; idag The Big Bang Theory, Elementary och Parenthood. Och Grey's så klart. Även om just Grey's inte var superintressant förra säsongen. Hur som helst. Eftersom jag trots allt har lite annat att få gjort om dagarna har jag helt enkelt funnit det värt att kliva upp före ottan för att i lugn och ro, med gott samvete, kunna titta på de här sakerna och ändå få dagens andra måsten avklarade.
 
Nu är det ju självfallet inte något jag kommer göra varje vecka, men är det premiärvecka så är det. Måndag blir i och för sig också en hård dag för då har Once upon a time, The good wife och Revenge kommit. Sen är jag som vanligt periodare i allt. Ser sällan följetongsserier en gång per vecka utan brukar vänta ett tag och sedan när jag har tid kolla flera avsnitt efter varandra.
 
Älskar streaming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback