Torsdagstema: Ljus. (Fast i mitt fall mörker.)

För fullstor version, klicka här.
 
Ja, ännu en sådan där vecka där jag verkligen borde göra annat än ett bidrag till torsdagstemat men ändå fann mig själv sittandes här. Det blev dock en väldigt snabb version den här veckan och jag vet inte vad jag tycker. Men när jag nu "slösat" bort, om än inte allt för mycket, pluggtid på den här är det lika bra att publicera den, annars hade det verkligen varit slöseri med tid.
 
Hur som helst, och vem vet vad det säger om mig, så var det första jag tänkte när jag läste att veckans tema var ljus: mörker. Kanske inspirerat av att Once upon a time kommit igång igen, som dock varit halvtråkigt hitintills, med sina onda och goda karaktärer. Jag vet inte, men jag är som huvudregel alltid Team Dark, så det föll sig helt enkelt naturligt. Nu är kanske inte just det här alstret supermörkt, men jag tycker inte att hon ser ut som någon man skulle vilja ha som ovän i alla fall.
 
Flera bidrag hittas hos veckans temasättare, Smäm.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Ljus och mörker hör ju ofta ihop, det som är ljust för någon kan vara mörker för någon annan. Och tvärtom. Ps. Jag skulle inte heller vilja vara ovän med henne.

Svar: Ja precis. Och jag är nog mer mörk än ljus överlag skulle jag tro.
therese

Postat av: Smäm

Jättefint :) hoppas att du hinner med det andra också

Svar: Tack! Ja, lite fick jag gjort. Är tyvärr en mästare på att förhala saker. Ju mer måstesaker jag har att göra desto mer annat gör jag =)
therese

2013-10-17 @ 16:00:05
URL: http://xn--smm-rla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback