Noll koll.

Det ser inte så gott ut på bilden men herregud vad underbart det är. Lammstek, självfallet färsk från Gotland, med rosmarinsås. Gjord i söndags.
 
Alltså, ni förstår inte hur efter jag ligger i mitt liv. För att nämna ett exempel hade vi igår frågestund inför tentan och jag fick då, efter två månader, reda på att tentan inte alls är uppdelad i två separata delar som jag trodde utan att det är en stor härlig sak på sex sammanhängande timmar. Bra att veta liksom. Ja, herregud. Jag har verkligen noll aning om hur det här ska gå, men det är väl därför det finns omtentor...
 
Så mitt liv är av naturliga skäl inte så speciellt roligt nu. Bekanten har det också lite tufft så det är verkligen underbart hemma för tillfället. Så hemskt är det inte, men roligare har vi ju haft det. Fick idag reda på att Lillebror kommer på snabbvisit om några dagar så det muntrar upp. Han utnyttjar oss för sovplats så han hinner med morgonbåten dagen efter. Man får ta det som erbjuds antar jag. Är för övrigt galet avundsjuk på honom som får åka till ön, jag vill också! Menmen. Har bokat julbiljetterna i alla fall så om inget oväntat händer blir det ungefär två veckor där i december. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback