Men jag är inte bitter.

Vi har ingen vettig skivbordslösning i vår lägenhet så när man vill skriva ut får man helt enkelt ta sin skrivare och leta upp en golvplats och sätta igång. Vad vi därmot har är drömmar om ett till rum att ha en vettig skrivbordslösning i. Inte för att det förbättrar utskriftsituationen här och nu, men vem vet. Om några år kanske vi har det där rummet. Det är lite oklart hur dock, eftersom jag har noll intentioner att flytta ifrån den här lägenheten bara vi får ordning på kök samt tapetsering i övriga rum. Eller ja, lägenheten kan jag vara utan, men inte läget.
 
Hur som helst. Utskrivandet sker inte bara på golvet, utan även väldigt, väldigt långsamt eftersom jag har en av världens mest korkade skrivare. Den är inte helt självständig nämligen eftersom man måste hålla isär papprena i hållaren så att den inte tar fler än ett, "knuffa på" pappret den tagit så att det inte ska fastna halvvägs samt att man som mest kan skriva ut fem blad åt gången. Nu skriver jag ju förvisso ut med två sidor per sida och dubbelsidig utskrift, men när dokumenten* är mellan 50-100 sidor långa, så blir det en hel del hållande, knuffande samt även vändande, eftersom att den dubbelsidiga utskriften måste vändas manuellt.
 
 
*Ja, i plural. I många, många plural. Den här kursen är inte direkt en föregångare i kampen mot det papperslösa samhället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback