Slår chokladkalendrar med hästlängder.

Jag ber om ursäkt för bilderna, men min dator har tydligen bestämt sig för att inte alls sammarbeta, så vi får helt enkelt leva med det här. Hur som helst är det här min nagellackskalender. Ett nytt nagellack varje dag. Snacka om en nagellacksnörds dröm. Just innan jag införskaffade mig den här hade jag lovat att jag inte skulle köpa nagellack på ett tag eftersom jag hade så många och ändå inte hann använda alla. Jo men visst, så att... det löftet gick det ju sisådär med. Och eftersom jag är världens otåligaste människa var ju det inte direkt ett alternativ att vänta med att öppna till december, så det här är min novemberkalender. Står även i kö till en Benefit-kalender* och om jag lyckas få tag på en sådan kommer den blir mer av en "en lucka i timmen"-kalender.

 
*Kommer bli så ledsen om jag inte får tag i en. Trodde inte mina ögon först jag såg att det skulle släppas en sådan. En kalender med bara smink i. Och inget vilket smink som helst, utan Benefit-smink. Älskar Benefit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback