Yin och yang.

Ni vet hur jag i förmiddags undrade om det räckte att jag hade förstört nagellacket som straff för att jag hann i tid till skolan? Det visade sig att det inte räckte. När jag åkte hem glömde jag nämligen att kliva av på min station så fick åka en extra och gå därifrån. Helt sjukt. Jag upptäckte bara helt plötsligt att "oj, här är visst stationen där jag ska av, och där stängde de dörrarna". Nu är det inte världens längsta bit, men dagen till ära hade jag tung packning och jag hade dessutom redan knatat runt en del i den äckliga solvärmen med den så min rygg och nacke var helt paj.
 
Och så trött jag var, och är. Helt slut. Hade inget i skolan förra veckan, och veckorna innan dess var långt ifrån jätteskoliga, så att gå 9-16 idag var verkligen påfrestande. Klent, jag vet. Men sådan är tydligen jag. Till mitt försvar vill jag dock påpeka att det är krävande att sitta och lyssna på folk en hel dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback