The whore of september.

Jag förstår verkligen inte hur de tänkte här. Personligen brukar jag alltid tänka just sep hora för mig själv, för det är sådan humor jag har, men att särskilja sep och hora på det här sättet är inte okej. Inte för att jag är pryd, men det är ju inte speciellt bra reklam för företaget.
 
Och här tog jag bilden snällt, ur andra vinklar såg man ens inte sep, utan bara hora. Eller snällt och snällt, P:et syns ju knappt så att det ser ut som om att det står se hora, men ändå.
 
Hur som helst har jag nu avverkat alla Sephororna i stan i och med att jag varit i Nacka i helgen. Nacka och Täby är mina favoriter rent utseendemässigt. Själva produkterna är väl i stort sett de samma på alla tre, men jag tycker faktiskt att den inne i centrum är lite... murrig.
 
Hur som. Älskar Sephora. Ifall det nu är någon som har missat det. Min plånbok har det då inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback