Så att eh...

Det är ju som bekant tanken som räknas, men jag vet inte jag. Idag när jag kom hem hade jag planerat att epilera benen men eftersom epilatorn inte var fulladdad tänkte jag att jag skulle vänta en tjugo minuter sisådär. Under den tiden tänkte jag att jag ju kunde börja kolla på veckans Schulman Show. Vilket jag gjorde i soffan. Först sittandes, sedan halvliggandes och slutligen helliggandes.
 
Och... Ja. Äh, jag somnade. Så det här med att det är tanken som räknas håller jag nog inte med om, det gör ju inte mina ben mindre kliiga nu att jag tänkte epilera dem. Nu är det nämligen för sent. Bekanten är hemma när som helst och jag måste hinna panikplocka iordning här hemma innan han kommer.
 
Det är inte lätt när det är svårt. Eller när man är svintrött för att man somnade på dagen.
 
Med vänlig hälsning,
Tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback