Kall anka. Ny anka. Badanka.

Det är lite oklart hur det gick till men på något sätt blev det som så att jag sa till Bekanten att han kunde köpa det här duschdraperiet hem till lägenheten. Ända sedan jag flyttade hit har nämligen vi varit på jakt på ett nytt. Innan var det ett med delfiner på. Och missförstå mig rätt. Jag älskar delfiner. Jag vill bara inte ha dem på ett duschdraperi. Vi har dock inte hittat något som vi gillar.
 
Bekanten såg hur som helst det här på Lagerhaus och blev kär. Och i samma veva fick han tag på en rabattcheck och... Jag vet inte. Jag hade väl inte druckit tillräckligt med vätska eller något men jag sa att han fick köpa det om han ville. Jag hade dock sinnesnärvaro nog att tillägga att jag inte kunde lova att han skulle fa uppe det hur länge som helst.
 
Jaja. Så hemskt är det väl inte, men jag hade tänkt mig något mer vuxet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback