Hair.

Jag minns inte vilken av Kardashian-systrarna som hade ett sådant här, men var på någon av dem jag såg det första gången och blev jättekär. Och självklart blev jag väldigt nöjd när jag hittade hårsmycket på Glitter i helgen. Uppenbarligen är inte den andra bilden riktigt representativ för hur det ser ut eftersom det är alldeles trassligt, men lyckades slänga den bra bilden.
 
Den första bilden dock, mycket närmare perfektion kan man inte komma när det gäller isättning av något man inte kan se utan bara känna. Jag vet dock inte om jag tycker det är helt perfekt med vanliga svarta snoddar* till, men man tager vad man haver, som det så fint heter.
 
Egentligen är jag inte så förtjust i härstsvanslooken, på mig själv, men lätt värt det med kedjorna. Och ja. Jag gillar Kardashians, deal with it.
 
 
*En räcker inte till mitt hår. Jag vet inte om det är vanligt eller ej, men en snodd skulle inte kunna hålla mitt hår uppe om... Ja, nu kom jag inte på något bara för det. Jag behöver i alla fall två nya snoddar eller, om de varit använda någon gång, tre stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback