Min morgon.

Det är verkligen underbart att ha både Lillebror och Bekanten i sin närvaro om mornarna. I natt var vi uppe till klockan tvåish och jag vaknade, pigg som en lärka, klockan kvart i åtta. Vilket, om jag ska vara ärlig, är något av att rekord för mig. Jag brukar aldrig sova så länge, ens efter en sen kväll. De andra två sover än. Jättekul. Verkligen.
 
Så jag har fått se till att roa mig själv. Började morgonen med att ligga och lyssna på Adam och Kompanis podcast i mobilen. Ett konststycke att göra utan att skratta högt. Ett under att Bekanten inte vaknade av sängens skakande av mitt återhålna skratt. Därefter klev jag upp och påbörjade mästerverket ovan till lyssningen av Filip och Fredriks podcast. Eller ja, vi får väl se hur det blir med just mästerverksdelen, men hoppas på att det ska bli något av det i alla fall. Men nu är jag trött på det här, så ska in och väcka Bekanten. Det finns gränser för vad som är okej.
 
Ja, det är väl för all del till viss del för att datorbatteriet nästan är slut också och för att laddaren ligger under Lillebrors säng så att jag inte kommer åt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback