Long time.

Ja herregud. Tiden bara flyger fram eller hur. Kan inte förstå att det nästan gått två veckor sedan jag var här. Men jag gissar att ni tröttnat lite på Singulai-låten, så för er kanske det mer känns som två år. Hur som helst så har det helt enkelt varit fullt upp senaste tiden. Först skolan, sedan omlokaliserade jag mig till ön och här har jag jobbat. Jag har dessutom haft vissa tekniska problem med både en full dropbox och ett lika fullt telefinminne*. Men via datorn lyckades jag tömma mobilen och med hjälp av ett nyinförskaffat usb-minne** finns det åter plats i min dropbox så nu sitter jag här igen.
 
Är nämligen ledig idag. Från jobbet alltså. Inte från livet. Nej, jag håller på att baka bullar inför midsommar för att senare sätta igång med städning. Och så varvas mitt liv fram till början av nästa vecka när Bekanten passar på att komma hit när hans föräldrar leker Stockholmslägenhetsboende. Då är det äntligen slut på jobb och måsten för mig, åtminstone över midsommar.
 
 
*Och en mobil som vägrar slänga bilderna, trots att man väljer "ta bort" och den svarar att bilden är borttagen. Nästa gång mobilen startas om är bilderna där igen. Inte alls irriterande.
**Att det fortfarande finns?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback