Bokkärlek.

 Jag fick reda på att de här böckerna existerade via ett inlägg hos komigensofie och blev kär direkt. Vilken vånda jag hade när jag skulle välja för det fanns så många. De här böckerna, plus en till,* är den nerbantade versionen av böckerna jag först la i kundkorgen. Finns massor fler jag vill ha. Den jag mest ångrar att jag la ur från kundkorgen är Sherlock Holmes, men vi får se. Kanske lite fler böcker får komma hem till mig snar framtid.
 
Det värsta att jag inte riktigt vet var jag ska ställa dem. Har ingen optimal plats. Inte ens en halvoptimal plats. Det är något som är jobbigt ibland, att bo i en lägenhet som inte nödvändigtvis är planerad så som man vill eller ser ut som man vill. Men men. Vad ska man göra. Jag får försöka komma på något.
 
Och det är coolt att vara boknörd. Bekanten tycker det i alla fall, tydligen är det ett afrodisiak för honom. Mycket ska man höra innan öronen faller av, som det heter.
 
Bildkavalkad:
 
 
*Var upp till tjugo dagars leverastid på den, och då får man den ens kanske aldrig. Men jag hoppas än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback