Essie.

För fullstor version, klicka här.
 
Älskar Essies nagellack, och deras namngivning av de samma. Så när jag försökte komma på text till censurrutan blev det till slut självklart att det var fina Butler Please som skulle få äran, är mitt favoritnamn för tillfället. Jag har för övrigt gått från att aldrig använda nagellack till att alltid använda nagellack. Varför? För att Sephora öppnade i Sverige och där köpte jag deras nagellacksborttagare. Herre-gud vad bra den är. Tar bokstavligt talat under en minut att bli av med lacket, i alla fall sådana utan glitter. Plus att den inte luktar superäckligt som flera andra. Är utan tvekan min favorit Sephoraprodukt.
 
Så, nu fick jag in Sephora den här månaden också. Förstår att det kan bli tjatigt, men man älskar det man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback