Bär och Alexander Skarsgård.

Igår var jag på Gröna Lund, det var precis så tråkigt som jag redan innan föreställde mig att det skulle vara. Vi åkte inget, utan gjorde sådana där femkampsgrenar. Jag kom föga förvånande sist, men eftersom jag inte har ett endaste tävlingsben i min kropp är det inget som bekymrar mig. Hur som haver, när vi gick in mot stan längsmed kajen hoppades jag på att se tanterna jag sett där innan som säljer bär i bägare. Och de var kvar, faktum var att de var på väg att slänga, så jag fick en bägare för tjugo i stället för fyrtio kronor. Hur gott som helst. Hade utan att tveka kunnat betala fyrtio för det också, borde finnas sådana på fler ställen.
 
Men så till gårdagens viktigaste. Jag såg Alexander Skarsgård, igen. Två gånger* på mindre än ett år. Det måste betyda tur eller något.
 
 
*Såg han i vintras på Fotografiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback