Treasures.


Ovan kan ni se vad jag fick med mig från Sephora. Samt rådjuret jag fick i julklapp av Bekantens föräldrar, jag älskar det. Bästa Spehoraköpet är utan tvekan Naked 2. Jag har drömt om den paletten sedan jag såg den hos
Kandee Johnson. Den var inte jättebillig, 410 kronor tror jag, men värd varenda liten krona. Färgerna är helt fantastiska med det underbaraste skimmer jag sett.
 
How to look the best at everything köpte jag av en enda anledning. Jag älskade förpackningen. Inte riktigt det man ska gå efter vid sminkköp kanske, men jag hade stått och tittat på Benefits hylla i evigheter och var kär i allt* när jag fick syn på den boxen och kände att den var rätt. Hur som helst var innehållet riktigt bra.
 
Lackborttagaren och pudret har jag bara läst om, men inte provat än. När jag frågade en i personalen om vart lackborttagaren låg så blev hon helt till sig och skuttade i princip bort till hyllan där den låg och sa hur bra den var. Visst att de får lön för att vara tillmötesgående, men det var äkta glädje för den produkten i alla fall.
 
Var inne på Kicks igår och hjälp så fattigt det kändes i jämförelse med Sephora. Med det sagt har även Kicks bra produkter, men själva looken. Herregud. Hoppas, hoppas Sephora öppnar i City snart.
 
 
*Om ni inte sett deras förpackningar kan ni alltid googla er till deras hemsida så förstår ni vad jag menar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback