Inte en "topp fem-vecka" direkt.

Veckan som varit har jag haft fullt upp. Och jag är en riktig seriemänniska, men på grund av allt annat har jag inte hunnat se en enda. Det som tröstat mig är dock tanken om att "på lördag, då får jag se". Det är nämligen så att Bekanten är en riktig sjusovare, vilket jag inte är, så då brukar jag ha några timmar för mig själv. Så i morse skulle jag streama.
 
Jag vaknade strax innan åtta och ville egentligen ligga kvar, men tänkte att om jag gick upp direkt skulle jag hinna med ett serieavsnitt extra så jag gick upp. Först kollade jag runt lite på datorn och precis när det var dags att väja ut vad jag ville se först hör jag hur Bekanten ropar från sovrummet. Då hade han vaknat och bestämt sig för att inte sova bort halva dagen. Som han alltid annars gör. Det gjorde mig lite bitter. Får se om jag hinner något i morgon i stället. Hoppas verkligen det, men då har jag en massa andra måsten.
 
Hur som helst så har vi rensardag idag. Bekanten håller på med en miljard tidningar ungefär, själv har jag bland annat ordnat med nagellacken. Inte världens roligaste kanske, men det är skönt att få sådant gjort så det kan bli lite ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback