Här kommer natten, Miss Li.

För fullstor version, klicka här.
 
Veckans torsdagstema är natt som bestämdes av nollfemnolltvå och det är hos henne man hittar övriga bidrag. Eftersom jag inte vet hur jag kommer ha det med datortillgång i morgon publicerar jag redan idag, onsdag.
 
Halvvägs in i det här projektet avskydde jag bilden, men skam den som ger sig - jag gillar slutresultatet. Och håret. Herregud håret. Det tog sådan tid, men jag gillar det också. Just håret är min favorit med just detta alster.

Kommentarer
Postat av: Emilia Westerström

hatade också min, hur länge som helst. men jag hann helt enkelt inte börja om och nu är jag ändå nöjd. den växer, liksom.
fin du har gjort :)

Svar: Tack! Önskar jag hade haft tid att färglägga den bara, men göad att jag fick något gjort iaf =)
therese

Postat av: Jenny

Jag gillar också håret, det känns väldigt levande, snyggt! Vilket jobb! Jag orkar aldrig lägga ned tid på hår, det ser mest ut som en slöja eller nåt när jag är färdig. ^^

Svar: Tack. Ja hår är minst sagt kinkigt. Det värsta nu är att jag får prestationsångest inför nästa hår för att jag blev så nöjd med det där =)
therese

2013-03-01 @ 07:08:47
URL: http://excentriskajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback