Aktiverat oss.

Vi har en kalender där ett fält är vigt till att skriva upp sådant som vi gör tillsammans. Under hela november fanns det inga andra notiser än att vi varit och handlat. Så ni kan ju gissa hur rolig den månaden var... Men, efter regn kommer som bekant solsken och de senaste två helgerna har vi kommit igen starkt med bio, Skansens julmarknad, vår egna lilla julafton och IKEA:s julbord.
 
Jag personligen har även passat på att bli förkyld. Vilken höst alltså. Jag har varit mer icke-frisk denna höst än totalt i hela mitt liv. Typ. Nej usch. Nu vill jag bli hundraprocentig. Dels för att jag är trött på ond hals och snuvig näsa. Dels för att pappa sa att jag inte får komma till ön annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback