Vacay.

Ja, ön var det ja. Vi hade ett par intensiva dagar där med saker som fotbollsgolf, havsbad x2,* fiskning, grillat lamm på Krusmyntagården (bild ovan) samt en hel del annat. Vi hade det riktigt bra. Eller ja, Bekanten säger i alla fall att han hade det - han kanske led något outhärdligt, vad vet jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om saken. I vanlig ordning slog Bekanten och Lillebror ihop sig gentemot mig i retningar och vi åt grillat varje dag.
 
Lillebror fick också turen att göra sig lustig över mig på fotbollsgolfbanan när han, utan min vetskap, tog ett långt strå med någon slags växtklump på änden från gräset, ställde sig bakom mig och tog det vid min hals varpå jag freakade ut lite och skrek att jag hade en stor insekt på mig. Men, det är ju alltid roligt när man kan hjälpa att sprida glädje till andra.
 
*Helt sjukt. INte havsbadat på kanske fyra år men nu slog vi på stort och det blev två dagar i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback