More stuff.

Ja, som ni ser har jag gått all in i handlandet på senaste. Förvaring från IKEA. Därifrån är även den superfina brickan. Dessutom anteckningskuben samt de pratbubbleformade gemen. Sedan lite halvointressanta grejer från en Apotekoutlet. Ja vet, tydligen finns det sådana. De hade dock inget roligt i mina ögon, men fick med mig något litet därifrån i alla fall. Och iskuberna. Hjälp vad jag har tänkt att jag ska köpa iskuber men aldrig kommit till skott, och helt plötsligt låg de bara där på en hylla på Coop Forum.
 
Och nästan bäst av allt. De där hängselliknande sakerna bredvid nyss nämnda iskuber. Är hakar  till sänglakanet så att det ska ligga still och inte glida upp. Från Jysk, bästa uppfinningen någonsin. Ja, okej. Kanske inte bästa någonsin, men en väldigt, väldigt bra. Mitt lakan jävlas nämligen varje natt genom att glida upp, men inte nu längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback