London calling.

Jag har i ett par månader hängt med Glossybox och eftersom jag är jag kunde jag så klart inte motstå att betälla specialboxen. För det är ju så. Det finns ju alltid specialgrejer, extrasaker och dylikt för företagen att tjäna extra på. Det är i en sådan värld vi lever. Och det gör mig inget. Hur som helst så blev jag väldigt nöjd. Jag gillar egentligen inte flaggmotiv, men det här var så snyggt.
 
Och jag hade tänkt köpa mig en filtliner och en illuminator samt varit på jakt efter ett vitt nagellack, så redan där var jag ju hemma. Torrschampoo är en sådan grej jag vill använda, men jag tål inte lukten. Jag har inte luktat på just den där än, men jag tycker alla luktar lika hemskt. Värst av allt är att Bekanten har en parfym som luktar precis som torrschampoo. Den får mig på riktigt illamående. På tal om lukt så luktar steamcremen myggmedel, men den var mjukgörande - alltid något. Jag var inte jätteförtjust i topplacket eftersom jag är en Seche Vite-användare och älskar den snabbtorkande formulan. Så var det med ett läppstift också i en underbar färg, som dock fick tänderna att se ganska gula ut, men med rätt läppenna under kanske det kan åtgärdas. Handkrämen har jag faktiskt inte provat än.
 
Nu hade jag inte tänkt mig en recension av det här, ville bara säga att den var fin. Förutom de där skrynkliga sakerna som ska skydda vid frakt, hur fula som helst i vitt. Hur som helst gillar jag att få prova på olika grejer, och även om innehållet ibland varierar i ha-begär så tycker jag att idén är superb.
 
Bekanten eftersöker för övrigt ett liknande koncept för träningsgrejer; alltså pulver, piller och sådant där skräp han älskar at besudla sin kropp med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback