Ibland blir jag trött på mig själv. Avseende det här, är det dock ofta.

Nästan alltid som jag ska starta datorn på bilden kommer jag inte längre än så här. Inte på första försöket åtminstone. Den här är nämligen lite trögstartad, och eftersom jag har noll tålamod med sådant brukar jag sätta igång den och göra något annat under tiden, exempelvis borsta håret eller något annat livsnödvändigt. Hur som helst så går hissen aldrig hela vägen upp så jag tycker att jag är klar när jag satt i elen. Så när jag kommer tillbaka efter att ha borstat håret är datorn alltså inte igång och jag får ändå sitta där och väntar medan den lååångsamt startar upp.
 
Men lär jag mig? Icke. Samma sak händer nio gånger av tio. Men jag är smart egentligen, bara inte just på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback