Bad idea.

Så, igår fick jag för mig att organisera bland mina nagellack och "tvätta" öppningarna från stelnat nagellack. Det tog sin lilla tid. Sedan, när det väl blev dags att organisera sig kunde jäte inte bestämma mig för hur jag skulle ordna dem. Färg, märke, kvalitet, användningsfrekvens, glittrigt/oglittrigt och så vidare. För många val för sent på kvällen efter en natt med bara fem timmars sömn. Jaja. Till slut blev det... lite blandat.
 
På bilden syns även, till vänster, min nya växt på IKEA. La säkert ner en kvart på att hitta något som skulle kunna stödja upp innerkrukan nerifrån innan jag gav upp och lät den hänga fritt i grenarna. I övre mitten av bilden skymtas min Dr. Quinn-box. 41 skivor med alla säsonger samt de två filmerna i ämnet. Och slutligen finns i denna välfyllda bild även min nya väska från H&M uppe i högra hörnet. Så kär i den. Alltid drömt om en vuxen-väska. Dock oklart om jag kommer känna mig självsäker nog att använda den i höst, men det är en diskussion till en annan gång.
 
 
Färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback