Ariel.

Okej, ditmålningen är allt annat än perfekt eftersom jag hade bråttom vid penslandet, men blev galet nöjd med detta färgmässigt. På bilden är det dock lite mer blått än vad det är live, där det i stället är mer åt det gröna hållet; men i alla fall. Tog först ett lager av Essies Go Overboard och följde upp det med ett lager Depend nr. 351.
 
Jag vet inte varför men för ett tag sedan fick jag för mig att jag ville ha, som jag kallade det, Lilla sjöjungfru-lack. Go Overboard är sjöjungfruigt nog på egen hand, men med nr. 351 ovanpå sattes verkligen pricken över i:et dit. Jag har varit i en lång period där jag bara haft enfärgade lack utan skimmer, glitter etcetera men på senaste har allt lite skimmer och glitterflagor smusslat sig in i mitt nagelliv.
 
Go Overboard är för övrigt helt tomt på glittrande ting, och som sagt fint på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback