Äntligen!

Vädret har ju varit lite oberäkneligt de senaste dagarna med åska, regn, blåst och hagel om vartannat. På tal om haglet så var det nog den värsta skuren jag kan minnas att jag upplevt i... förrgår tror jag det var. Herregud vad det smattrade. Jag är inget fan av åska men jag måste säga att jag fullkomligt älskar den sänkta vädertemperaturen som allt det här medfört. Det är så underbart, jag har till och med stundtals frusit de här dagarna. En gång fick jag till och med hämta en tröja, helt fantastiskt.
 
Jag vet att man inte får föredra svalka i Sverige, men sådan är jag. Jag hoppas nu bara att svalkan håller i sig för jag ska nämligen på en roadtrip i helgen och vill gärna slippa sitta och lida i en bil. Regnet, haglet och åskan klarar jag mig dock utan då. Det är så sjukt för jag var helt intälld på att den här lilla resan var inte nu i helgen utan nästa så det blev faktiskt lite av en överraskning, men orka hålla ordning på datum jämt och ständigt. Okej, så himla sjukt var det kanske inte, men... äh, jag vet inte. Hoppas det blir svalt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback