Älskar höststarten.

För då får man köpa nya saker. Saker som man förvisso egentligen inte behöver eftersom man fortfarande har kvar saker från förra terminen, men det är aldrig en giltig anledning till att inte köpa nytt. I år har anteckningsböckerna och post it-lapparna uppenbarligen fått härska i min värld. Jag vet i ärlighetens namn inte riktigt exakt vad jag ska använda anteckningsböckerna till eftersom jag skriver på dator eller på separata blad i en pärm, men det är en senare nöt att knäcka.
 

Från IKEA, bortsett från post it-lapparna med svart bakgrund vilka är från Lagerhaus.
 
Från Office Depot. Post it i A5 format! Sudd i pennform som är guds gåva till blyertsen samt världens finaste, det högra, bokmärke.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback