Still down.

Fortfarande sjuk. Här ovan kan ni se min utsikt de senaste dagarna. Börjar känna mig lite halvtrött på den om jag ska vara helt ärlig. Och jag vill även påpeka att jag inte har någonting med böckerna i den där hyllan att göra. Eller jo, jag köpte Zlatanboken åt Bekanten när jag beställde något annat och den var på rea. Jag har dock lyckats nästla mig in lite här och där med tidningsomslag, smycken, ö-stenar och annat. Alltid något.
 
I förmiddags trodde jag att jag "bara" var förkyld, en tanke jag bittert har fått ta tillbaka nu på eftermiddagen. Hej igen feber och misär. Men, som Bekanten påpekade igår: Det kunde varit värre. Vilket verkligen gick hem jättebra hos mig. Så pass bra att jag avslutade varje mening igår, och idag under förmiddagen: sms, med just den meningen. Kanske lite barnsligt, men man säger inte så till någon man tycker om som lider. Förhoppningsvis har han lärt sig det nu.
 
Hur som helst håller jag nu på att steka potatisbiffar på gårdagens potatismosrest. Stekte även på och blandade i bacon, så jag hoppas att det ska vara ätbart i alla fall. På tal om matlagning förstördes gårdagens middag av ett dåligt gräddpaket. Utgångsdatumet var i maj någon gång så jag hällde i och upptäckte ganska omgående att det smakade spya. Bokstavligt talat. Försökte rädda fläskfilén genom att spola det under vatten, det fungerade inte. Så tack för det Valio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback