Sjukt.

Jag vet inte vad ni roar er med nu för tiden. Själv är jag sjuk. Inte speciellt uppskattat från min sida om jag ska vara helt ärlig. Är även inne i en smoothie-fas. Primärt gjorda av frukt och bär. Favoriten är mango, apelsin och hallon. Inte det som är på bilden dock. Där är det nektarin, hallon, jordgubb och mango. Det är lustigt det där med just mango, för om jag bara tar en bit mango och äter direkt tycker jag det är äckligt, men en smoothie utan mango känns aldrig rätt. Nästa gång blir det definitivt något med passionsfrukt.
 
Hur som helst. Annars är det väl inte så mycket. Förra veckan var vi några som under en pendeltågstur kom in på det här med Björn och Benny. Oklart hur, men det handlade i alla fall om svårigheten att veta vem av dem som är Björn och vem som är Benny. En i gruppen hade som hjälp att tänka på Björn Anderssons orkester och på så sätt hålla sär de båda. Det knepet funkar dock inte för mig eftersom jag, när jag tänker på BAO, alltid får upp en bild av Kalle Moraeus i huvudet. Och jag kanske inte kan se skillnad på Bjön och Benny, men jag vet i alla fall att Moraeus inte var med i ABBA.
 
Så, längre än så lät min feber mig inte stanna i vertikalt läge; men det var trevligt att ses. Eller ja, ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback