Sephora, sa jag det?

Man som chillar på Djurgården. Inklusive fiskmås.
 
Jag har visst lite glömt av att den här platsen finns sedan sist. Vet inte om det hänt så mycket spännande direkt. Jag var ute på Djurgården och knatade i helgen. Var även på nyöppnade Sephora inne i stan, stort men lite... murrigt. Dessutom lite rörigt och för mycket folk så får gå dit igen om ett tag när hypen lagt sig och de förhoppningsvis kommit mer på plats.
 
Hittade även en fantastisk bok på Urban Outfitters. Tyckte den var billig för 345 kronor, kollade ändå upp den online där jag hittade den för 200 kronor. Sjukt att internet har gjort så mycket när det kommer till priser
 
Har även varit i skolan. Och roligare än så har jag inte haft det. Ja, alltså det har ju varit roligt, men inte så roligt att läsa om menar jag.
 
Så varför skriver du det då tänker ni då. Och ja. Jag ville mest skriva att jag varit på Sephora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback