Kristine Heigl, verkligen?

 
Jag har läst, och äger, varenda bok i Stephanie Plum-serien av Janet Evanovich. Och jag visste att det skulle bli film av det, men jag har glömt av det. Idag hittade jag den av en slump, och såg till min förfäran Att Heigl spelar Stephanie. Det är inte okej. Hon är inte ens i näreten av Stephanie. Det är det värsta med filmatisering av böcker: skådespelarval, är sällan det matchar med vad man själv föreställt sig.
 
Men, jag måste ju ge eländet en chans i alla fall. Det här gjorde i alla fall att ångesten över att En man som heter Ove av Fredrik Backman ska filmatiseras och skådespelarvalet där kom tillbaka. Usch.
 
Är för övrigt på bättringsvägen. Ingen feber längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback