Det är faktiskt en väldigt bra serie.

När jag och Bekanten var på ön hände det obekvämt ofta att han och Lillebror gaddade ihop sig gentemot mig. Som exempelvis när vi var på Maxi och Lillebror visade mig nya importhyllan där jag hittade dessa milk duds.
 
Jag: Åh, milk duds! De finns med i Gilmore Girls!
Lillebror: Allt finns med i Gilmore Girls.
Bekanten: Visst pratar hon  om det hela tiden?
Lillebror: Ja, eller hur.
 
Lite senare.
Jag: Jag såg det i en serie bla bla bla.
Båda två: I Gilmore Girls?
Jag: Alltså... Ja, okej. Det var i Gilmore. Låt mig va.
 
Som jag ser det borde båda två i ställlet vara på min sida. Lillebror för att han är min lillebror, och Bekanten för att han är min bekant. På så sätt skulle jag alltid vinna. Men nej då, det fungerar tydligen inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback