VAB.

Har vabbat, vård av Bekant, sedan mitten av förra veckan och gör så även idag. Det går helt okej. Han är inte speciellt krävande som tur är. Sjukast, haha, av allt är att än så länge har jag inte blivit smittad. Självklart är det förmodligen bara en tidsfråga med tanke på att vi delar lägenhet, men ändå. Sex dagar har jag klarat mig. Vad nu det är värt. Innebär förmodligen bara att jag kommer bli tusen gånger värre sjuk nu i veckan.
 
Fast man vet aldrig. Ljungen står nämligen ute nu. För all del inte så mycket på grund av skrock som på grund av att den torkade och behövde lite rehab. Men det behöver man ju inte berätta för den. Just det inlägget har jag dock fått lida över nu när Bekanten varit sjuk. Då och då under de första dagarna tittade han på mig med glansiga hundögon och sa "du tydde add jad i adda fadd hade nådod find att tidda då om jad skudde dö". Det lilla livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback