Johan Glans.

Herregud vad trött jag är. Märks att man inte är helt piggelin trots att jag inte känner mig jättedålig. Igår somnade jag till en liten stund på dagen och idag sov jag till klockan nio. Jag brukar aldrig sova till nio. Och vi gick och la oss vid tio igår, så jag har alltså sovit elva timmar. Helt sjukt.
 
Jaja. Det blev ju lite deprimerande läsning det här kanske. Så jag får väl lägga in något kul. Nämligen att vi ska gå och se Johan Glans när han kommer till Stockholm med sin turné. Vilket förvisso är nästa år, men den som väntar på något roligt och allt det där. Älskar Glans och ser verkligen fram emot det. En jag känner hade såg honom i Lkpg förra veckan och han intygade att Glans var värd pengarna så jag räknar med att mina höga förväntningar kommer bli tillgodosedda. 2013 är året med andra ord.
 
Nu gäller det bara att hålla sig sams med Bekanten fram tills dess...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback