God morgon...

Jag har extremt svårt att somna om. Som huvudregel kan jag det inte. Så även idag. Vaknade strax innan klockan sex och i en timmes tid låg jag och försökte somna om, men till slut var jag tvungen att ge upp. Om inte annat för det där om att galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett nytt resultat.

Jag vet inte varför jag är sådan, men så fort jag vaknar går min hjärna igång. Jag går från noll till hundra på tre sekunder. Det är minst sagt obekvämt. Speciellt nu när jag verkligen behöver sömn för huvudet. Och det är ju minst sagt onödigt att gå upp klockan sju på en lördag när man inte har någonstans att vara förrän klockan elva. Men, men. Vad ska man göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback