Dino.


Jag fick ett dinosaurieägg av Bekanten häromsistens och det var en väldigt spännande process. De första femton timmarna i alla fall. Och då ska ni veta att jag satte den i vatten innan jag gick och la mig så en hel del av dem sov jag. Stadiet mellan knäckt ägg och fullvuxen dinosaurie var lite långsamt. Jag inser att jag kanske inte tillhör huvudmålgruppen för de här äggen, men ändå.
 
 
 
Tyvärr blev den gul. Jag vet inte om det finns några andra färger men seriöst. Gult? Med röda detaljer dessutom. Som om inte gult var illa nog. Men. Som förälder måste man väl gilla ungen oavsett färg antar jag. Så om man bortser från färgen är nu mitt enda problem att jag inte kan bestämma mig för vad jag vill göra helst. Tömma asken på vatten för att se om den krymper igen. Eller ta sönder asken och känns på dinosaurien.
 
Jag vet, jag vet. Men det har varit en ganska långsam dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback