Pissdag.

Svordom vilket dåligt humör jag är på idag. Det hjälpte knappast att kärringarna i kassan på Panduro var helt blåsta. Vill bara slå sönder saker idag. Droppen som fick bägaren att rinna över helt var när jag höll på att ordna med arkivering av räkningar och sådant när Bekanten bara stolpade rätt in och förstörde hela min plan och började riva i grejerna. Blev helt galen. Gick därifrån direkt för att undvika att slå till idioten. Fast det vet han inte än. Gick till datorn och sitter nu här och surar redo att skrika ordentligt på honom för minsta lilla.
 
Det känns faktiskt som om jag kokar. Minns inte senast jag var så här rasande. Eller ja. Helt ursinnig är jag ju uppenbarligen inte eftersom jag kan sitta här och skriva om det. Men ändå. Den här dagen hade inte behövt hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback