Morgonkladdat.

Vaknade tidigt som vanligt och var hur uttråkad som helst. Försökte mig på att måla lite, men blev bara en kladdis. Alltid något.
 
Drömde för övrigt att Bekanten berättade för mig att han ville börja dejta tjejer och att det vore konstigt om jag var här när han tog hem dem så att det vore bättre om jag flyttade. Direkt efter det här vaknade jag, vände mig om så jag låg vänd mot just Bekanten och då slog han till mig två gånger med knytnäven i ansiktet.* Inte speciellt hårt. Men ändå. Helt välkommen känner man sig ju inte.
 
*Självfallet slog han mig inte med flit. Han är bara en sådan där som rycker och har sig när han sover så då och då får man sig en känga om man hamnar för nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback