Glitter i mitt hjärta.

Jag älskar glittriga saker. Åtminstone så här års. Vår, sommar och höst tror jag inte jag är så glittertokig nu när jag tänker efter. Är förmodligen snön som gör det. Hur som helst så har jag letat efter röda glitterkulor av modellen större utan att ha hittat några. Så. Om man inte hittar färdiga får man göra egna.
 
Köpte glitter på Kreatima. Kulor på Panduro, även en liten. Röd färg på Clas Ohlson. Bakplåtspapper på Coop. Letade fram decoupagelack/lim från förrådet och satte igång. Ska nog göra ett lager till dock. På håll är de snygga, men om man kommer nära ser man lite väl mycket av basen för min smak.
 
Var väldigt roligt att göra och funderar på om jag skulle ta och köpa något till att ha i granen. Jaja, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback